Aanvullende ondersteuning voor hosting
Het is onze taak om de servers voor je e-mail en website online te houden, zodat je altijd gebruik kunt maken van onze diensten. Mocht er zich een probleem voordoen dat enkel door ons op te lossen is (bijvoorbeeld in het geval van een storing), dan doen we dat: ongeacht de tijd en kosten die hier mee gemoeid zijn.
We gaan graag een stap verder dan je van ons mag verwachten. Doe je een beroep op ons voor aanvullende ondersteuning dan kun je altijd rekenen op een vastgestelde hoeveelheid toegewijde support per hostingpakket per jaar. Om dit 'recht op ondersteuning' inzichtelijk te maken, hebben wij gekozen voor een zogenaamde strippenkaart voor support. Ieder hostingpakket komt standaard met een aantal strippen, welke te besteden zijn voor hulpvragen zoals:
- Het herstellen van een wachtwoord of FTP-account.
- Het verwijderen van je IP-adres uit onze firewall.
- Het maken van wijzigingen in de DNS van je domeinnaam.
Gemiddeld genomen zijn de supportstrippen die standaard bij je pakket zitten, voldoende voor de meest voorkomende ondersteuning.
Aanvullende ondersteuning
Heb je toch meer ondersteuning nodig dan de strippen beschikbaar in je pakket, dan helpen wij graag. Hiervoor kun je extra supportstrippen aanschaffen en naar wens inzetten. Handig als je vaker onze hulp nodig hebt en niet iedere keer een aparte factuur wil ontvangen. Aangekochte strippen blijven onbeperkt geldig en zijn te gebruiken voor alles rondom je webhosting-account.
Let op: de strippen zijn niet te gebruiken voor support bij (lokale) e-mailproblemen en telefonische ondersteuning, bijvoorbeeld bij hulp of afstand. Hiervoor is een abonnement op Managed Mail benodigd.
Strippen bestellen en/of support aanvragen kan per e-mail via contact@xolution.nl.