Eerste hulp bij e-mailproblemen
In het geval je hulp nodig hebt met een probleem betreffende je e-mailaccount, dan ben je hier op de juiste plek. Lees onderstaande stappen goed door, zodat je zo snel mogelijk de juiste hulp kunt krijgen.
Niet voor iedere vraag is een standaard antwoord. Maar er zijn wel een aantal veelvoorkomende problemen, waarvan we de meest gebruikte hieronder opsommen.
Problemen met ontvangen en/of verzenden
Er kunnen diverse oorzaken zijn waarom het niet mogelijk is om mail te verzenden en/of te ontvangen. Er zijn een aantal stappen die je kunt volgen, waarbij in de meeste gevallen je het probleem zelf kunt verhelpen.
Een bestaand e-mailaccount instellen
Heb je een e-mailaccount en wil je deze instellen op een (mobiel) apparaat? Dan zijn er een aantal standaard instellingen die nodig zijn om het e-mailaccount juist te configureren.
Een nieuw e-mailaccount aanmaken
Wil je een nieuw e-mailaccount aanmaken en in gebruik nemen? Dit kan via het beheerpaneel Xontrol: daar krijg je vervolgens ook direct de gegevens te zien die je nodig hebt om het e-mailaccout in te stellen.
Het wachtwoord van je e-mailadres
Wil je je e-mailadres instellen op een apparaat, maar weet je het wachtwoord niet meer? Wachtwoorden worden niet bewaard en je kunt deze ook niet via ons of in Xontrol opvragen. Je zult dus een nieuw wachtwoord moeten aanvragen.
Natuurlijk zijn er nog meer voorbeelden van situatie die zich kunnen voordoen, niet alles is hier beschreven. Staat jouw probleem er niet bij, neem dan vooral contact met ons op om na te gaan of en hoe wij je verder kunnen helpen.
Ondersteuning
Kom je er niet uit met bovenstaande stappen en wil je gebruik maken van onze hulp? Lees dan verder over onze ondersteuning op afstand. Neem gerust contact op voor meer informatie. Vermeld dan eventueel een alternatief e-mailadres waarop we je kunnen bereiken als je daar geen toegang toe hebt.